Panora
28.06 12:53

Kelderman wint NK wielrennen na lange solo


Wilco Kelderman is voor het eerst Nederlands kampioen wielrennen geworden na een solo van 160,5 kilometer rond Nijmegen. De 35-jarige renner van Visma - Lease a Bike beschreef de overwinning als een "heerlijk gevoel". Bauke Mollema eindigde als tweede.

Bronnen2 mediums berichtte hierover

Gerelateerde verhalen

← Terug naar home