Panora
23.06 04:07

Ombudsman eist afschaffing boetes A24; Statenlid misbruikte geld


De Nationale ombudsman wil dat herinneringskosten voor de elektronische tolweg A24 worden afgeschaft, omdat het systeem onduidelijk is en vooral minder digitaal vaardige burgers benadeelt. Ondertussen gebruikte een Statenlid van FVD in Zeeland duizenden euro's aan onkostenvergoeding voor 117 etentjes, veel meer dan andere fracties.

Bronnen2 mediums berichtte hierover

Gerelateerde verhalen

← Terug naar home