Panora
26.06 04:45

Oranje wint van Tunesië en speelt tegen Marokko


Het Nederlands elftal heeft Tunesië met 3-1 verslagen en is daarmee groepswinnaar geworden. Hierdoor speelt Oranje in de knock-outfase van het WK tegen Marokko. De wedstrijd werd in de nacht bekeken door Nederlandse fans in kroegen.

Bronnen3 mediums berichtte hierover

Gerelateerde verhalen

← Terug naar home