Panora
25.06 20:37

Nederlandse schepen varen door Straat van Hormuz


Enkele Nederlandse schepen zijn voor het eerst sinds het begin van de oorlog veilig door de Straat van Hormuz gevaren. De Koninklijke Vereniging van Nederlandse Reders (KVNR) bevestigt dit na een intentieverklaring tussen de VS en Iran. Meerdere baggerschepen blijven nog in de Perzische Golf om werkzaamheden te hervatten.

Bronnen2 mediums berichtte hierover

Gerelateerde verhalen

← Terug naar home