Panora
22.06 12:24

Twaalf Radboudumc-medewerkers uit quarantaine; Ebola-aantal Congo stijgt


Twaalf medewerkers van het Radboudumc zijn uit quarantaine, niemand had het hantavirus. In Oost-Congo overschreed het aantal ebola-besmettingen duizend, met 254 doden, zonder dat de bron gevonden is.

Bronnen2 mediums berichtte hierover

Gerelateerde verhalen

← Terug naar home