Panora
26.06 20:35

Gevangenis Almere Buiten heropent wegens cellentekort


De leegstaande gevangenis in Almere Buiten wordt mogelijk heropend om het nijpende cellentekort aan te pakken. Het kabinet wil hiermee op termijn 320 extra cellen creëren. Dit is onderdeel van een breder plan met renovaties en heropeningen om de overvolle gevangenissen te ontlasten.

Bronnen3 mediums berichtte hierover

Gerelateerde verhalen

← Terug naar home