Panora
26.06 16:49

Schoolsluitingen door corona schadelijk gebleken


Kinderen en jongeren leden onder schoolsluitingen tijdens de coronapandemie. Eetstoornissen, eenzaamheid en leerachterstanden namen toe. Volgens kinderarts Károly Illy stonden hun belangen niet voorop. Oud-minister Arie Slob noemt de drievoudige sluiting een "nederlaag".

Bronnen2 mediums berichtte hierover

Gerelateerde verhalen

← Terug naar home