Panora
22.06 08:12

Iran bedankt Los Angeles na WK-duel


De Iraanse voetbalploeg bedankte Los Angeles voor de gastvrijheid met een briefje na het WK-duel tegen België. De spelers riepen op tot vrede. Iran speelde 0-0 tegen België en schreef geschiedenis ondanks visumproblemen.

Bronnen3 mediums berichtte hierover

Gerelateerde verhalen

← Terug naar home